Solicitare de oferte realizarea identității vizuale pentru o campanie de promovare a mecanismului 2% (servicii design grafic)
- 07.02.2024
- Achiziții

Centrul CONTACT solicită oferte de preț pentru realizarea identității vizuale pentru o campanie de promovare a desemnării procentuale, cunoscut ca și mecanismul 2% sau legea 2%. Mecanismul 2% este procesul prin care persoanele fizice plătitoare de impozite au dreptul să desemneze 2% din suma impozitului pe venit, obținut în anul precedent, către organizațiile neguvernamentale care acționează în interes public și către entitățile religioase. Centrul CONTACT își propune să desfășoare, în perioada martie – aprilie 2024, o campanie online de promovare a mecanismului 2% printre contribuabili, realizată cu sprijinul poporului american prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și al Suediei. În acest scop, Centrul CONTACT își propune să realizeze, în luna februarie 2024, identitatea vizuală a campaniei de promovare a mecanismului 2%. SPECIFICAȚII TEHNICE: Ofertantul selectat pentru realizarea identității vizuale a campaniei de promovare a mecanismului 2% va fi responsabil de următoarele: Centrul CONTACT va pune la dispoziția ofertantului selectat conținutul materialelor de comunicare, precum și regulile de branding și logourile organizațiilor finanțatoare și implementatoare. În cadrul campaniei, Centrul CONTACT planifică să realizeze următoarele materiale de comunicare și vizibilitate: Posterele listate în itemii 2-6 vor fi folosite pe paginile de Facebook și Instagram ale Centrului CONTACT. Companiile interesate sunt rugate să-și depună ofertele până la data de 13 februarie, ora 17:00. Ofertele vor fi transmise în format electronic la adresă de email: info.ong.contact@gmail.com cu mențiunea Oferta identitate vizuala campanie 2% în subiectul emailului. Pentru orice întrebări de clarificare ne puteți contacta la info.ong.contact@gmail.com cu mențiunea Clarificări identitate vizuala campanie 2% în subiectul emailului. OFERTELE VOR INCLUDE URMĂTOARELE DOCUMENTE: Tabelul 1: Formular pentru depunerea ofertei de preț # Produs Cantitate Preț per unitate, MDL (TVA 0%) Preț total, MDL (TVA 0%) 1. Conceptul grafic al campaniei și bannerul general al campaniei care va fi folosit pe paginile de Facebook precum și pagina web, incluzând introducerea corecturii și îmbunătățirilor după cum va solicita Centrul CONTACT și ajustarea mărimilor machetelor finale la formatele specifice pentru Facebook și site web 1 2. Postere social media privind: incluzând introducerea corecturii și îmbunătățirilor după cum va solicita Centrul CONTACT și ajustarea mărimilor machetelor finale la formatele specifice pentru Facebook și site web. 15 3. TOTAL CRITERIILE DE EVALUARE A OFERTELOR: