Solicitare de oferte realizarea identității vizuale pentru o campanie de promovare a mecanismului 2% (servicii design grafic)

Solicitare de oferte realizarea identității vizuale pentru o campanie de promovare a mecanismului 2% (servicii design grafic)

Centrul CONTACT solicită oferte de preț pentru realizarea identității vizuale pentru o campanie de promovare a desemnării procentuale, cunoscut ca și mecanismul 2% sau legea 2%.

Mecanismul 2% este procesul prin care persoanele fizice plătitoare de impozite au dreptul să desemneze 2% din suma impozitului pe venit, obținut în anul precedent, către organizațiile neguvernamentale care acționează în interes public și către entitățile religioase.

Centrul CONTACT își propune să desfășoare, în perioada martie – aprilie 2024, o campanie online de promovare a mecanismului 2% printre contribuabili, realizată cu sprijinul poporului american prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și al Suediei.

În acest scop, Centrul CONTACT își propune să realizeze, în luna februarie 2024, identitatea vizuală a campaniei de promovare a mecanismului 2%.

SPECIFICAȚII TEHNICE:

Ofertantul selectat pentru realizarea identității vizuale a campaniei de promovare a mecanismului 2% va fi responsabil de următoarele:

  • Dezvoltarea conceptului grafic al campaniei. Ofertantul va livra, cel puțin, două concepte grafice spre alegere;
  • Realizarea designului pentru toate materialele de comunicare ale campaniei;
  • Revizuirea machetelor finale și introducerea corecturii și îmbunătățirilor după cum va solicita Centrul CONTACT;
  • Ajustarea mărimilor machetelor finale la formatele specifice pentru Facebook și site web;
  • Respectarea politicii de branding USAID, Suedia și CONTACT.

Centrul CONTACT va pune la dispoziția ofertantului selectat conținutul materialelor de comunicare, precum și regulile de branding și logourile organizațiilor finanțatoare și implementatoare.

În cadrul campaniei, Centrul CONTACT planifică să realizeze următoarele materiale de comunicare și vizibilitate:

  1. Bannerul campaniei care va fi folosit pe paginile de Facebook, precum și pagina web
  2. 1-4 postere social media privind motivele pentru care este bine să desemnăm 2% către organizațiile societății civile
  3. 1-4 postere social media despre cine poate desemna 2% și de ce ar trebui să o facă
  4. 1-4 postere social media despre modalitatea de obținere a semnăturii electronice
  5. 1 poster social media pentru direcționarea a 2% din impozitul pe venit către Centrul CONTACT
  6. 1-2 postere social media reminder privind termenul limită de desemnare a 2%.

Posterele listate în itemii 2-6 vor fi folosite pe paginile de Facebook și Instagram ale Centrului CONTACT.  

Companiile interesate sunt rugate să-și depună ofertele până la data de 13 februarie, ora 17:00. Ofertele vor fi transmise în format electronic la adresă de email: [email protected] cu mențiunea Oferta identitate vizuala campanie 2% în subiectul emailului. Pentru orice întrebări de clarificare ne puteți contacta la [email protected] cu mențiunea Clarificări identitate vizuala campanie 2% în subiectul emailului.

OFERTELE VOR INCLUDE URMĂTOARELE DOCUMENTE:

  1. Date despre companie (numele complet al companiei, adresa de mail, datele bancare, persoană de contact și un număr de telefon.
  2. Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice. Doar companiile înregistrate oficial în R. Moldova pot depune ofertele în acest concurs.
  3. Portofoliul lucrărilor relevante elaborate în ultimii 3 ani de designeri, ilustratori care lucrează pentru companie și vor fi cooptați pentru realizarea livrabililor pentru CONTACT.
  4. Numărul de zile necesar pentru realizarea materialelor de vizibilitate și comunicare listate mai sus, ținând cont de termenul limită pentru finalizarea lucrărilor – 29 februarie.
  5. Oferta de preț conform specificațiilor tehnice indicate în Tabelul 1.
  6. Minim 3 referințe din partea beneficiarilor serviciilor ofertantului din ultimii 3 ani. Referințele vor include: denumirea entității; persoana de contact, telefon și adresa de email, o scurtă descriere a serviciilor și sarcinilor realizate.

Tabelul 1: Formular pentru depunerea ofertei de preț

#

Produs

Cantitate

Preț per unitate,

MDL (TVA 0%)

Preț total,

MDL (TVA 0%)

1.        

Conceptul grafic al campaniei și bannerul general al campaniei care va fi folosit pe paginile de Facebook precum și pagina web, incluzând introducerea corecturii și îmbunătățirilor după cum va solicita Centrul CONTACT și ajustarea mărimilor machetelor finale la formatele specifice pentru Facebook și site web

 

 

2.        

Postere social media privind:

  •  motivele pentru care este bine să desemnăm 2% către organizațiile societății civile
  •  cine poate desemna 2% și de ce ar trebui să o facă
  •  modalitatea de obținere a semnăturii electronice
  •  direcționarea a 2% din impozitul pe venit către Centrul CONTACT,
  •  termenul limită de desemnare a 2%;

incluzând introducerea corecturii și îmbunătățirilor după cum va solicita Centrul CONTACT și ajustarea mărimilor machetelor finale la formatele specifice pentru Facebook și site web.

15

 

 

3.        

TOTAL

 

 CRITERIILE DE EVALUARE A OFERTELOR:

  1. Experiența de cel puțin 3 ani a companiei pe piața din Moldova în realizarea materialelor grafice pentru campanii social media;
  2. Termenele de execuție (disponibilitatea de livra produsele finale până la data de 29 februarie 2024);
  3. Portofoliul companiei și profesionalismul lucrărilor prezentate;
  4. Reputația bună a companiei demonstrată de minim 3 referințe;
  5. Oferta prezentată pe antetul oficial al companiei în MDL, cu TVA 0% și în formatul indicat în Tabelul 1.

Alatura-te comunitatii noastre

Am construit această platformă cu gândul de a aduce către tine cât mai multe resurse