Se extinde concursul de selectare a unei companii prestatoare de servicii de audit pentru efectuarea auditului organizațional al Asociației Ophelia
Se anunță concurs de selectare a unei companii prestatoare de servicii de audit pentru efectuarea auditului organizațional al Asociației Ophelia
Activitate în cadrul proiectului ”Școală fără Violență” implementat de Asociația obștească Perspectiva în parteneriat cu Asociația obștească Ophelia.
Scopul general al proiectului „Școală fără Violență” este creșterea capacităților de prevenire și combatere a fenomenului de violență și violență bazată pe gen pînă la finele anului 2023 pentru 15 cadre didactice și 235 de elevi cu vârsta cuprinsă între 13-18 ani din instituțiile de învățămînt Colegiul Iulia Hasdeu și gimnaziul B.P.Hașdeu din Cahul.
Scopul concursului: Asociația Obștească Ophelia anunță concurs public pentru selectarea companiei ce va realiza auditul organizațional aferent anului de gestiune 2023.
Obiectul concursului public: Compania selectată va efectua auditul organizațional al AO Ophelia aferent anului de gestiune 2023.
Perioada de prestare a serviciului de auditare:
Compania de audit selectată va efectua auditul organizațional pentru anul de gestiune 2023, în perioada februarie - martie 2024.
Serviciile de audit vor fi prestate în corespundere cu prevederile următoarelor acte normative:
Legea Republicii Moldova nr. 271 din 15.12.2017, privind auditul situațiilor financiare;
Standardele Internaționale de Audit (ISA)
Livrabilele în urma prestării serviciului:
Finalitatea serviciului de audit financiar prestat, va fi constituit din:
Raportul de audit independent – opinia echipei de audit în limba română;
Situațiile financiare întocmite de AO Ophelia și acceptate de echipa de audit în limba română, care vor conține:
- bilanțul contabil pentru anul 2023;
- situația de venituri și cheltuieli pentru exercițiul financiar al anului precedent de gestiune al anului 2023;
- situația modificărilor surselor de finanțare pentru exercițiul financiar al anului 2023;
- situația privind sursele de finanțare încasate și plățile efectuate pentru exercițiul financiar aferent anului 2023;
- note la situațiile financiare, care vor include un sumar al politicilor contabile
- semnificative și informația privind proiectele implementate anual de Asociație,
- unde vor fi reflectate, rezumativ, alocarea şi utilizarea resurselor financiare pentru
fiecare proiect derulat pe parcursul anului precedent de gestiune;
Demers către Managementul AO Ophelia, care va conține:
- punctele slabe identificate și evaluarea riscurilor;
- lipsa documentelor confirmative cuantificate în sume exacte, în cazul constatării acestor fapte;
- recomandările de audit pentru înlăturarea neconformităților identificate (recomandările vor fi prezentate în ordinea priorităților);
- concluziile de audit referitor la acțiunile întreprinse de AO Ophelia, pentru implementarea
recomandărilor de audit precedente (completarea de către auditor a Registrului rezultatelor acțiunilor corective ale AO Ophelia);
- răspunsul/comentariile managementului AO Ophelia aferente neconformităților identificate.
Oferta de participare la concurs:
Dosarul aplicantului la prezenta procedură de achiziție va conține obligatoriu:
- Date generale despre entitate, inclusiv denumirea deplină, sediul/locația, date de contact, date bancare, administratorul Companiei, datele și numărul de telefon al persoanei de contact, alte informații relevante;
- Copia autentificată a Extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Experiența similar în auditarea organizațiilor necomerciale, cu prezentarea portofoliului de clienți din ultimii 3 ani și a datelor lor de contact.
- Prin depunerea dosarului, compania ofertantă acceptă faptul că AO Ophelia își rezervă dreptul să verifice implicit informația furnizată.
- CV-ul actualizat al echipei care va fi implicată la procesul de auditare a Asociației Obștești Ophelia;
- Copia autentificată a Certificatului de calificare a Auditorului, responsabil de procesul de auditare a AO Ophelia;
- Perioada și termenul limită propus pentru efectuarea auditului și raportarea finală;
- Declaraţia privind existența/inexistența unui conflict de interese (în cazul în care este stabilită o asemenea situație, documentul se va completa în formă liberă);
Oferta financiară:
- Oferta financiară cu indicarea prețului final în MDL, inclusiv T.V.A.;
- Prețurile indicate de Participant în oferta financiară, vor fi stabilite obligatoriu în Lei MD, inclusiv T.V.A.;
Oferta prezentată în altă valută, va fi convertită în MDL, la cursul oficial stabilit de BNM, la data limită de prezentare a setului de acte de către Participant.
Oferta financiară ce nu va corespunde cerințelor înaintate, se va considera neconformă, cu ulterioară respingere a ei.
Valabilitatea ofertei financiare va fi de un termen de minimum 30 zile.
Evaluarea şi compararea ofertelor primite:
În scopul determinării ofertei/ofertelor câştigătoare, se vor evalua dosarele aplicanților în 3 etape:
Etapa I „Evaluarea inițială” care presupune analiza dosarelor din punct de vedere a completitudinii și termenilor de referință;
Etapa II „Evaluarea caracteristicilor ofertei tehnice”. Grupul de lucru pentru achiziții vor analiza ofertele conform următoarelor criterii de evaluare:
- reputația și experiența ofertantului (30 puncte);
- experiența anterioară în domeniul auditării organizațiilor necomerciale (20 puncte);
- calificarea echipei de audit (30 puncte);
- termenii temporali propuși pentru prestarea serviciilor de auditare și de prezentare finală a documentelor rezultative (20 puncte).
Fiecare criteriu realizat de mai sus presupune acumularea punctajului maxim precum este indicat în rând. În total, în cazul îndeplinirii tuturor criteriilor acumulându-se un punctaj de 100 de puncte.
Etapa III „Evaluarea ofertei financiare”. Pentru a fi calificate în cea de-a treia etapă ofertele vor acumula minim 70 puncte la evaluarea ofertei tehnice. Prețul oferit de către companiile participante trebuie să fie unul competitiv cu respectarea raportului preț-calitate. Cea mai mică ofertă financiară calificată în concurs va primi scorul de 100 de puncte, iar pentru următoarele oferte punctajul se va calcula după formula: (valoarea ofertei minime / valoarea ofertei evaluate) *100.
Concluzia evaluării ofertelor participante:
Punctajul final se calculează: Punctajul Final = (Scorul evaluării caracteristicilor ofertei tehnice * 0,70) + (Scorul evaluării ofertei financiare * 0,30).
După finalizarea evaluării comparative a ofertelor depuse, AO Ophelia va informa în scris toți participanții ofertanți, despre rezultatele prezentei proceduri de achiziție, prin intermediul poștei electronice.
Termen limită de aplicare: 09 februarie 2024, ora 17:00.
Setul de acte va fi expediat electronic la următoarea adresă: asociatia.ophelia@gmail.com, cu indicarea în titlul e-mailului: Oferta (compania participantă), pentru prestarea serviciilor de audit.
Pentru detalii puteți apela: (+373) 079 078 570.
AO Ophelia promovează incluziunea și nu acceptă comportamentul discriminatoriu și orice formă de corupere. Toate companiile calificate sunt încurajate să aplice.